不悟者

梦里梦到醒不来的梦,梦里梦见见不到的人~

Castle In the Snow - The Avener、Kadebostany

The light is fading now

光亮晦暗

My soul is running on a puff

灵魂在烟雾中穿梭

That I cannot reach

无法找到解脱

My brain is turnin'

头昏脑涨

And my head is hurtin'

疼痛难忍

Every day a little bit more

每天,一点点流逝的时间

The light is fading now

光亮渐渐地消失

My forces is being sucked by

我的力量

A ¿bloody leach?

已被这贪婪的水蛭吸吮至尽

My fear is smilin'

令人恐惧之物咯咯直笑

And my threat is singin'

潜伏的厌恶在歌唱

Every night a little bit more

每晚,一点点地

I cannot see anything

我无法看见任何事物

I am blindfolded

双眼已被蒙蔽

I can hear the birds

但那些鸟

I can see them fly

我听见他们的歌声,我看见他们飞翔

I can see the sky

在天空之中

I can hear the birds

我听见那些自由的灵魂

I can see them fly

我看见他们挣脱枷锁

I can see the sky

我看见天空

It's about to cry

是时候为你自己哭泣了

I'm a zombie

我不过是行尸走肉

I don't know what to do

下一步怎么做?

I should be~e done in the place

我明明早该去死的

But I gotta stay, stay stay

但我必须在此停留,等待

Stay, stay stay

等待希望被磨尽,等待,等待

Stay

等待

I can hear the birds

我听见了自由的歌声

I can see them fly

看见了飞鸟

I can see the sky

我看见了天空

I can hear the birds

我听见了鸟声

I can see them fly

我看着他们飞翔

I can see the sky

在天空之中

It's about to cry

我该哭的

I can hear the birds

那些高唱的灵魂

I can see the sky

高阔的天空

I can hear the birds

无时无刻地追随着我

I can see the sky

无时无刻

It's about to cry

该哭泣了

I'm so lonely

我太孤独了

I don't know if I get through

我不知道该怎么办

I wanna be floating in space

只希望被遗忘于宇宙,它是如此之大

But I gotta stay, stay stay

但我必须在此停留,等待

Stay, stay stay

不得不等待,永久地等待,

Stay

等待

I can hear the birds

我听见了鸟声

I can see them fly

我看着他们飞翔

I can see the sky

我看见了天空

I can hear the birds

灵魂在高唱着

I can see them fly

脱离了躯壳的自由的灵魂

I can see the sky

它们与天空融为一体

It's about to cry

我无法承受

I can hear the birds

只能听见众多灵魂的歌唱


评论

© 不悟者 | Powered by LOFTER